Üheksa korda mõõda, üks kord avalda
Ükskord saadeti Saadjärve Looduskeskusesse Tabivere vallas korraldatava talvise kalafestivali tutvustus, kus muuhulgas kirjeldati ka mitmesuguseid võimalusi antud ürituse reklaamimiseks.
Neist kõige sobivamateks peeti reklaamplakateid ja … INFOLITSE.
Teksti koostaja oli kindlasti silmas pidanud infoliste, kuid trükiveakurat tegi oma töö…
Küllap võib igaüks ilmekalt ette kujutada, millist elevust selline sõnavalik tekitas! Peeti põhjalikult aru, millise värviga ja milliste kehaosade peale reklaamtekstid kirjutada, kas olmeneiudele tuleks maksta ka lisatöö eest eraldi tasu jne. jne.
Nii et … enne kontrolli 9 korda ja alles siis anna teistele lugeda…
Postitatud: 20. mai 2011
Rubriik: Jagamisrõõm
Autor: Anita Priks